En el marc de les sessions AFTERWORK impulsades per El Distrito, #plantauno va acollir durant el 2025 diverses trobades orientades a la presentació i difusió de projectes culturals i creatius vinculats al territori. Aquestes sessions tenen com a objectiu generar espais informals de connexió entre professionals, artistes, gestores i agents culturals, afavorint l’intercanvi d’experiències, la creació de xarxes i el desenvolupament de noves col·laboracions dins l’ecosistema creatiu local.
La primera sessió, celebrada el 6 de febrer de 2025, va comptar amb la participació de Plàudite Teatre i Dansa Metropolitana, que van compartir projectes vinculats a les arts escèniques i la creació contemporània.
La segona trobada, realitzada el 13 de març de 2025, va reunir Kaleido, Let’s Festival i l’artista Pedro Covo, amb propostes relacionades amb la innovació tecnològica aplicada a la cultura, la programació musical i la creació artística contemporània.
La sessió del 15 de maig de 2025 va comptar amb la participació de L’Haltell, que va presentar el projecte Bellvitge 2030, una iniciativa de regeneració urbana desenvolupada conjuntament amb l’Associació de Veïns de Bellvitge. La sessió del 9 d’octubre va presentar el treball de Carmen Hurtado i l’actuació musical d’Edu Edu. Finalemnt la sessió del 6 de novembre va comptar amb l’actuació de l’Albert Bello Trio i la presentació del Festival Django l’H.
En conjunt, les sessions van afavorir la circulació de coneixement, la descoberta de noves pràctiques creatives i la generació de vincles entre agents culturals i iniciatives del territori.